Zameldowanie

  • Po otrzymaniu miejsca należy zgłosić się do administracji domu studenckiego „Jagienka” lub domu studenckiego „Zbyszko” przy ul. Piątkowskiej 80 (DS Zbyszko parter pokój nr 7, DS Jagienka parter pokój nr 12) celem zameldowania i przydzielenia pokoju.

  • Potrzebne dokumenty:
    • dowód osobisty lub paszport (dotyczy obcokrajowców)
    • aktualne zdjęcie

  • Indywidualne numery kont bankowych osobne dla kaucji oraz do miesięcznych opłat za miejsce w DS Zbyszko lub DS Jagienka dostępne są w systemie USOSWeb. Konta bankowe są także wydrukowane na umowie podpisywanej w dniu zameldowania (wzór umowy)

  • Opłata za miejsce w domu studenckim winna być uiszczana przez mieszkańca do 15 dnia każdego miesiąca z zaznaczeniem miesiąca i roku akademickiego, za który opłata jest wnoszona.

  • Jeżeli student opóźni się z wniesieniem opłaty za zakwaterowanie, system USOS automatycznie nalicza odsetki ustawowe. Za dzień zapłaty uważa się datę wpływu należności na konto uczelni. Wszystkim mieszkańcom przypominamy o terminowym płaceniu za miejsce w domu studenckim.
  • Umowa w dwóch egzemplarzach podpisywana jest podczas meldowania w administracji. Objęcie i zdanie pokoju w DS wraz z wyposażeniem następuje protokolarnie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Mieszkaniec DS ponosi pełną odpowiedzialność materialną za mienie powierzonego sobie pokoju i odpowiada za szkody w nim wyrządzone. W przypadku niemożności ustalenia sprawcy odpowiedzialność ponoszą wszyscy mieszkańcy pokoju w równej mierze. Wartość wyrządzonej szkody określa każdorazowo Kierownik DS w oparciu o kalkulację poniesionych strat.
  • Kaucja w wysokości miesięcznej opłaty za miejsce w DS Zbyszko lub DS Jagienka obowiązuje wszystkich mieszkańców Domu Studenckiego Zbyszko i Domu Studenckiego Jagienka. Kaucję należy wpłacić na specjalne konto podane w umowie w dniu otrzymania umowy. Procedura zwrotu kaucji rozpoczyna się w dniu wymeldowania z DS Zbyszko lub DS Jagienka. Kaucja zostanie zwrócona Studentowi – na jego wniosek – w terminie 30 dni od dnia wykwaterowania. Wniosek o zwrot kaucji dostępny jest w dziale DOKUMENTY. Wypełniony wniosek można złożyć w administracji w momencie wymeldowania lub wysłać podpisany i zeskanowany dokument na adres jagienkauam@amu.edu.pl lub zbyszkouam@amu.edu.pl